Prawo do zwrotu Towaru przysługuje z dowolnego powodu w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia Zwrotu, jeśli Zwrot został dokonany po wyznaczonym terminie lub w przypadku, gdy Towar posiada wady.

Środki zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania Towaru przez Sklep. Zwrot środków zostanie dokonany tą samą metodą płatności, która została wybrana podczas składania zamówienia. Nie akceptujemy towarów zwracanych przesyłką za pobraniem.

Z Unii Europejskiej

Pobierz Formularz oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Wypełniony Formularz Zwrotu należy odesłać wraz z towarem na adres:

PB Company sp. z o.o.,
Bolesława Śmiałego 2,
47-232 Kędzierzyn-Kożle

w ciągu 14 dni od otrzymania produktu (z dołączonymi oryginalnymi metkami, nieużywany, czysty i pozbawiony zapachu).

Spoza Unii Europejskiej

Pobierz Formularz oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Wypełniony Formularz Zwrotu należy odesłać wraz z towarem na adres:

PB Company sp. z o.o.,
Bolesława Śmiałego 2,
47-232 Kędzierzyn-Kożle

w ciągu 14 dni od otrzymania produktu (z dołączonymi oryginalnymi metkami, nieużywany, czysty i pozbawiony zapachu).

Karta odprawy celnej i faktura powinny być zgodne co do wartości i waluty, oraz dołączone do paczki oznaczonej jako zwrot.

Jak dokonać wymiany?

Spakuj produkty i wypełnij formularz

  1. Sprawdź czy produkt na który chcesz wymienić towar jest dostępny. Jeśli produkt jest dostępny napisz nam wiadomość w celu rezerwacji towaru. Jeśli produkt nie jest aktualnie dostępny, jego wymiana może potrwać nieco dłużej, napisz do nas wiadomość na mail: store@StylishDoctor.com aby dowiedzieć się kiedy możesz spodziewać się ewentualnej wymiany.
  2. Pobierz formularz wymiany. Wydrukuj, a następnie wypełnij formularz i dołącz go do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola.

Wyślij przesyłkę

Wyślij przesyłkę na adres siedziby:

PB Company sp. z o.o.,
Bolesława Śmiałego 2,
47-232 Kędzierzyn-Kożle

Koszt przesyłki ze zwrotem ponosi kupujący. Nie odbieramy nadań za pobraniem ani do punktu odbioru (typu paczkomat, DPD Pick Up itp.). Odradzamy wysyłki Pocztą Polską – wysyłka przesyłek pocztą polską na własną odpowiedzialność.

Czekaj na paczkę z wymienionymi produktami

Po przyjęciu przesyłki w naszym oddziale, weryfikujemy ponownie dostępność produktów i kompletujemy zamówienie. Po skompletowaniu zamówienia wysyłamy je z powrotem do Ciebie na nasz koszt.